2017. szeptember 14., csütörtök

Köszönetnyilvánítás, vagy amit akartok

*torokköszörülés*
Kedves, drága Olvasóim!
Annyit halasztottam ennek a megírását, animéztem, rajzoltam, aludtam helyette, de most megpróbálok összeszenvedni egy valamirevaló búcsúzást. Amíg a kínai kajától szerzett boldogsághormonok tartanak (ezt ellensúlyozza, hogy 91 Days ost-t hallgatok közben, de oda se neki xD).
Nos, azt hiszem ez a történet egy korszakhatár a bloggeres pályafutásomban. A Célkeresztben még annyira a kusza korszakban íródott, a vége együtt a Save Your Soul-lal, az eleje még a Write Your Dreams korában (aminek az utóda a Galactic Nightmares blogom), a Féltestvérek viszont egy elég nyugis (lolol ezt én sem gondolhattam komolyan) időszakot tett ki. Sokkal jobban tudtam rá koncentrálni, mert sok dologgal le is álltam miatta, könnyebb is volt újra meg újra visszarázódni a hangulatába, mint a Save Your Soul vagy a Célkeresztben esetében. Nagyon szeretem a klónok és Ben történetét, és így nagy naivan azon gondolkodom, hogy csak így itthonra kellene egy könyvet csinálnom belőle (szívesen fogadok születésnapi ajándékot postán ;) ) (Vicceltem, nyugi.) (Vagy mégsem?) Khm szóval igen. Szeretem ezt a blogot. Annyira jó látni, hogy a kőkori, lassan már négy éve írt fejezeteim mivé nőtték ki magukat, látni hogy fejlődtem, mind a teherbírás, mind a stílus szempontjából. Valahogy lazábban viszonyulok az íráshoz, könnyebben találok szavakat, kevesebb a hullámvölgy. (Kivéve a Save Your Soult, azzal most mélyponton vagyok…) Ezt pedig részben Nektek köszönhetem, a kedves kommentjeiteknek, a szavazatoknak és követéseknek, a rugdosásoknak, hogy hozzam már az új részt, és borzasztóan örülök, hogy itt voltatok.
Emellett pedig… annyira szeretném azt mondani, hogy folytatás következik, de Benedict és a Féltestvérek története így kerek, így kell szeretni, és tudni kell elbúcsúzni tőle.
Azt hiszem ez nem csak nekem lesz nehéz.
Nos, azt hiszem, ennyi lett volna. Ha ezek után meg szeretnétek találni, keressetek a Galacticon, a Save Your Soulon vagy facebookon, ezeken leszek aktív (höhö) a jövőben.
Zum Schluss, köszönöm, hogy végigolvastátok a blogregényt, köszönöm, hogy itt voltatok, és olvassatok továbbra is sokat <3
Üdv: Babu
Ui.: Nem bírom elengedni, eheheeeee…
Uui.: Nem posztolhatok ide többet. Szörnyű lesz. Random hiányok és depressziós rohamok fognak rám törni.
Uuui.: Fun fact, hogy nem mostanában lettem ilyen kegyetlen, a klónoknak 3+ éve is ugyanezt a sorsot szántam.
Uuuui.: Na most már tényleg befogom. Sziasztok :3

4 megjegyzés:

  1. Csak keményen, csak határozottan, Babu, ne hagyd, hogy meglágyítsák a szívedet Smaug könyörgő, hatalmas bociszemei, amiből sárkánykönnyeket hullat, ne hagyd, hogy Sherlock az elmélyült hegedűjátékával összefacsarja a szíved és egymás vállára boruljatok Smauggal, ne hagyd, hogy Loki szexin gunyoros mosolya elcsábítson, ne hagyd, hogy elültesse a fejedben a gondolatot, Splitmant be kéne állítani egy nyomdába, hogy sokszorosítsa a történeteid, ne hagyd, hogy Khan elkápráztasson a láthatatlanná tévő kütyüivel... mert... nem, igazából azt simán elcsórhattad volna tőle. Ultra-praktikus cucc. Nekem is kell egy!
    Jó-jó, nem fájdítom tovább a szíved, nem gonoszkodok. A lezárás szomorkás volt, mégis reális. Egy remek sztori, remek lezárása :)
    /Bár nekem a Célszemély is nagyon tetszett, mert Deadshot, de itt meg Sherlock és Loki és Ben és Tom és *levegővétel* Khan és Smaug!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, ettől nem lett jobb, de azért nagyon szépen összefogltad :D No hát olyan kis cukik mind.
      Egyébként. Ridnek és Smaugnak meg kellene egyszer inni egy teát, nem gondolod? :D
      Köszönöm a (többnyire xD) kedves szavaidat, Zsazsi :3

      Törlés
    2. Sajnálom-sajnálom, késő volt, fáradt voltam, nem bírtam kihagyni *összecsapja maga előtt a kezeit* meg tudsz bocsátani? :'3
      A tea túl angol Ridhez, de majd megoldja :3 Per pillanat csak úgy tudom elképzelni őket, hogy technikákról csacsognak, vagy próbálják egymást felülüberelni XD Bár nem tudom, mit szólna hozzá Smaug, ha kiderül Rid kapcsolata a drága asgardi istenekkel XD

      Törlés
    3. Persze, túl szépet alkottál ahhoz hogy megharagudjak érte :D
      Jaah, majdcsak kitalálnak valamit!
      Hehe, szerintem nagyot nézne, ilyen igazi Smaug bámulással, hogy milyen furcsa népek ezek. Ő még tanul a világról, nem skatulyáz be senkit :D

      Törlés